joi, 27 aprilie 2017

Aluat fraged pentru tarte aperitiv

aluat fraged

Eu am facut aceste mini tarte cu aluat fraged, dar aluatul  se poate folosi si la pateuri si alte preparate. 
  • Ingrediente:
200 g unt proaspat
400 g faina
1 ou
1 pahar apa 
sare
  • Mod de preparare:
Amestecam faina cu untul si putina sare foarte  rece pana cand compozitia devine zgrunturoasa, avand aspectul grisului muiat.


Asdaugam oul si amestecam repede



Apoi adaugam apa rece putin cate putin. Eu am pus doar 1/2 apa, dar asta depinde de faina.




Asa trebuie sa arate aluatul inauntru



Punem aluatul intr-o folie si il dam la frigider pentru 30 de minute.





Dupa acest timp mai framantam putin aluatul ca sa putem intinde foi din el, apoi luam din aluat si intindem cate o foaie  mai grosuta


Pe care o punem in forma de tarta si presam cu degetul pe toata suprafata


Surplusul de aluat il taiem si intepam cu furculita toata suprafata sa nu se umfle la copt.




Facem asa cu fiecare foaie de aluat apoi le punem in tava si le coacem la cuptor la 160 g C pentru  40 minute (ale mele s-au deformat putin la copt)













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu